Web-Designer
N@v!d
درباره وبلاگ


__ __ تبادل لينك با سايت ها به منظور افزايش ترافيك وبلاگ __ ___ دانلود نرم افزارهاي طراحي سايت و افزايش ترافيك وبلاگ ___ ___ ثبت دامين يا دامنه كوتاه كاملاً رايگان ____ ____ ثبت وبلاگ در سايت هاي افزايش بازديد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:, :: 17:22 ::  نويسنده : Navid
 نرم افزاری که این بار قصد معرفی آن را به شما کاربران عزیز داریم محصول شرکتی با نام Multimedia Australia است . ابزاری که همانطور که از نامش پیداست ؛ نرم افزاری برای طراحی وب سایت ها بوده و به طراحان کمک می کند تا سایت هایی حرفه ای را پدید آورند . خصوصیتی که شاید بیشتر طراحان و اکثر کاربران به دنبال آن هستند این است که در این نرم افزار نیازی به یادگیری زبان های برنامه نویسی تحت وب نیست . با دارا بودن محیط Design هرکاربری می تواند با کمی خلاقیت و سلیقه سایتی را طراحی کرده و خود را یک طراح وب حرفه ای جلوه دهد و این امر می تواند با BestAddress HTML Editor بسیار آسان تر تخقق یابد . البته محیطی هم برای کدنویسی در این ابزار قرار داده شده است تا در صورت لزوم بتوان کد ها را هم مورد ویرایش قرار داد .
BestAddress HTML Editor  که به تازگی جدیدترین نسخه آن ارائه شده است قادر است تا از اکثر زبان های برنامه نویسی تحت وب نظیر HTML ، CSS و ... پشتیبانی کرده و حتی قادر است زبان هایی نظیر PHP را خطایابی کند . از دیگر خصوصیات این نرم افزار حجم پائین نسبت به قابلیت های فراوان می باشد . در نظر بگیرید نرم افزاری  نظیر Adobe Dream Weaver حجم بسیار زیادی دارد و در ضمن حجم زیادی از هارد دیسک و فضای حافظه را هم اشغال می کند اما BestAddress HTML Editor تنها حجمی معادل 7 مگابایت داشته و یعد از نصب هم فضای بسیار کمی را اشغال می کند .

قابلیت های کلیدی نرم افزار BestAddress HTML Editor 2009 Professional v15.0.0 :
- محیطی بسیار ساده برای مبتدی ها
- انجام کار طراحی در دو محیطی Design و کدنویسی
- قالب های آماده بسیار متنوع و متعدد
- پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی تحت وب
- پشتیبانی و قابلیت ساخت منوهای داینامیک
- خطایابی زبان های برنامه نویسی تحت وب
- قابلیت ارسال سایت های طراحی شده بر روی سرور ها با قابلیت پشتیبانی از پروتوکل FTP
- ویرایشگری مخصوص تصاویر
- آموزش به زبانی ساده برای افراد مبتدی
- قابلیت کد کردن صفحات برای جلوگیری از کپی دیگر سایت ها و امنیتی بالاتر
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ویستا و ویندوز محبوب 7
- و ...

BestAddress HTML Editor 2009 Professional


Unlike many other HTML editors, the BestAddress HTML Editor even includes DigitalAccess FTP, so you can upload your files to the Web without needing to buy additional FTP software.  

Design, upload and maintain your website with a huge range of easy to use functions, templates, tutorials for beginners, free updates, integrated technical support contact capabilities, a dedicated Customer Benefits program and much more. With over 70 major features, many of which aren't found in other HTML editors, it's no surprise why the Best Address HTML Editor is the number one Web editing software choice for beginners and experts alike!


حجم:6.87 مگابایت
http://freedanload.com/upload/data/img/download1.gif

 

  رمز عبور فایل  www.freedanload.com می باشد.

 

صفحه قبل 1 صفحه بعد


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1